Skip to content

Ella Lopperi

jäsen & puheenjohtaja (2019), Service Desk Evolution Special Interest Group, itSMF

Ella Lopperi luotsaa Goforen jatkuvuuspalveluiden yksikköä vastaten sen operatiivisesta toiminnasta ja ihmisistä, sekä toiminnan ja asiantuntijayhteisön kehityksestä. Uran juuret ovat asiakaspalvelukoordinaattorin ja service desk -tekijän rooleissa, joiden kautta suunta aukeni luontevasti palvelu- ja projektinhallinnan maailmaan. Matkan varrelle on mahtunut niin palvelupäällikön kuin service deskin vetäjän työtä, sekä siinä sivussa Goforen jatkuvuuspalveluiden yksikön kasvattamista yhdessä tiimin kanssa muutamista asiantuntijoista yli 20-päiseksi ydinporukaksi – maailmanluokan palvelulaadusta tinkimättä.

Arvoinaan Ella vaalii empaattisuutta, uteliaisuutta, avoimuutta ja oikeudenmukaisuutta. Erityisesti sydäntä lähellä ovat työntekijä- ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen näihin arvoihin nojaten. Ella on ollut pitkään mukana myös itSMF:n Service Desk Evolution Special Interest Groupin työssä. Lisäksi hän on toiminut mm. Wakarun Wave-asiakaspalveluverkoston organisoiman Vuoden Service Desk -kilpailun auditoijana.

Työn ulkopuolella aika kuluu luovasti pääasiassa klassisen laulun, spekulatiivisen fiktion sekä video- ja pöytäroolipelaamisen merkeissä. Hienointa onkin, kun mielenkiinnon kohteista saa ammennettua oivalluksia myös omaan arjen tekemiseen.

Tulevat koulutukset, vetäjänä Ella Lopperi

Blogikirjoituksissa